Vse naše kupce vljudno naprošamo, da si pred uporabo naše spletne strani preberejo vse splošne pogoje poslovanja. V kolikor nadaljujete z nakupom v naši spletni trgovini, štejemo, da ste seznanjeni z vsemi pogoji poslovanja in da se z njimi tudi strinjate.
1. SPLOŠNO
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine idejpi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje IDejPI, Darja Verlič s.p., v nadaljevanju ponudnik.
Podatki o podjetju:
IDejPI, Darja Verlič s.p
Kvedrova ulica 1
2250 Ptuj
IBAN: SI ….
Matična številka: 8975183
Davčni zavezanec: NE
Vpis v registrski organ: Ajpes
Lastnik: Darja Verlič
Telefon: +38641604836
E-mail: info@idejpi.si
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
2. DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzeto po zakonodaji)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
3. NAČIN PLAČILA – PLAČILNI POGOJI
V spletni trgovini idejpi.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Neposredna bančna transakcija
V primeru, da želite vaše naročilo plačati z neposredno bančno transakcijo (po povzetju), izberete to na obrazcu za oddajo naročila. Po prejemu sredstev na naš račun bodo poslani plačani izdelki.
Plačilo preko storitve PayPal
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko storitve PayPal, izberete to na obrazcu za oddajo naročila. Ob izbiri te opcije boste preusmerjeni na varno stran portala PayPal, kjer opravite plačilo. Po uspešnem plačilu bomo poslali plačan izdelek.
Plačilo z kreditno/debetno kartico
V primeru, da želite blago z kreditno/debetno kartico, izberete to na obrazcu za oddajo naročila. Plačilo je možno z plačilnimi karticami (Maestro, Visa, Mastercard).
Po uspešnem plačilu bomo poslali plačan izdelek.
4. CENE
Vse cene v spletni trgovini idejpi.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
5. PONUDBA IZDELKOV IN ROK DOBAVE
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Rok za oddajo naročila je 3-5 dni od uspešno prejetega plačila. Zaradi različnih dejavnikov na katere nimamo direktnega vpliva so možna odstopanja. Dobavni rok je odvisen tudi od obdelave pošiljke našega dostavljalnega partnerja (Pošta Slovenije). Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer vas bomo seveda takoj obvestili. Pri izdelkih, ki so izdelani individualno, izključno po vaših željah, je lahko rok izdelave daljši, o čemer vas bomo obvestili na vaš elektronski naslov.
6. POSTOPEK NAKUPA
Naročilo in oddaja naročila
Kupec izbere željen izdelek in s klikom na gumb “Dodaj v košarico” dostopi do obrazca za naročanje tega izdelka. V obrazec kupec vpiše vse potrebne podatke in odda naročilo s klikom na povezavo oddajte naročilo. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo/pogodbo (pogodba je v slovenskem jeziku) po elektronski pošti, s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete tudi po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine z zgoraj opisanim postopkom. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti info@idejpi.si ali telefonu +(386) 41604836, upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše tudi potrditveni tekst, če tega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega e-maila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite , ali pa nas kontaktirate za pomoč.
Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).
7. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV
Izdelke kupljene na idejpi.si lahko kupci vrnejo v roku 15 dni po prejemu na sedež podjetja IDejpi, Darja Verlič s.p. ali nas o tej želji pisno obvestijo najkasneje v roku 15 dni po prejemu blaga in sicer na naslov info@idejpi.si. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti na naš naslov.
Izdelki na katerih so izpisani datumi in imena se ne morejo vrniti. Prav tako se ne morejo vrniti izdelki, ki so narejeni po naročilu oziroma željah stranke, ki je pred pošiljanjem izdelka prejela slikovno gradivo izdelka. Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Kupnino vam bomo v roku 15 dni vrnili na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti).
Stroški, ki bremenijo potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, so neposreden stroški vračila blaga ter v primeru, da so izdelki rabljeni, poškodovani ali brez originalne embalaže, tudi ustrezna odškodnina, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga.
Pakete z odkupnino ne sprejemamo, saj nastanejo dodatni stroški, ki jih nismo dolžni kriti, prav tako je potrebno preveriti izdelek preden se vrne kupnina.
V primeru kadar naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
8. KAJ STORITI V PRIMERU, DA STE PREJELI POŠKODOVANO BLAGO?
V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana takoj ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu ali pri ponudniku. Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa se z dostavno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik se s kupcem dogovori o ustrezni rešitvi. V primeru poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode. Če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca.
9. ODGOVORNOST
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
10. REKLAMACIJE
Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo in tudi tiste brez nje. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake. Vendar v tem primeru ne more hkrati uveljavljati tudi pravic iz garancije, če jo izdelek ima. Potrošnik mora ob uveljavljanju pravic iz stvarnih napak to jasno izraziti. Priporočamo v pisni obliki.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, najkasneje pa v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu.
11. DOSTAVA IN OSEBNI PREVZEM
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljavec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, v primeru da dostavlja Pošta Slovenije, pa vas blago čaka za prevzem na najbližji poštni enoti. Za lažje vročanje naročene pošte vam priporočamo, da ob naročilu pustite še svoj telefonski kontakt na katerem bi ob predvidenem času dostave lahko bili dosegljivi.
Strošek dostave je odvisen od teže izdelkov in se vedno prišteje tudi v spletni košarici ob oddaji naročila. Ob naročilu nad 40 EUR so stroški pakiranja in dostave brezplačni.
Če želite izdelek osebno prevzeti, imate na voljo možnost izbire »osebni prevzem«, kjer stroški odpošiljanja ne bodo obračunani.
12. VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Po pravilniku o varovanju osebnih podatkov skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina idejpi.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Podrobnosti o varovanju osebnih podatkov so vam na voljo v politiki zasebnosti.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
13. AVTORSKE PRAVICE
Vsa besedila in fotografije, vključno z logotipom na straneh in podstraneh domene idejpi.si so last podjetja IDejPI, Darja Verlič s.p., ter se jih brez izrecnega dovoljenja ne sme kopirati ali razmnoževati.
14. KOMUNIKACIJA
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
15. SPLOŠNI POGOJI SODELOVANJA V NAGRADNIH IGRAH NA SOCIALNIH OMREŽJIH TER INTERNETNI STRANI
Splošni pogoji veljajo za internetna socialna omrežja Facebook in Instagram ter spletno stran idejpi.si.
Splošne določbe
1. člen
Organizator nagradnih iger je IDejPI, Darja Verlič s.p., Kvedrova ulica 1, 2250 Ptuj
Pogoji sodelovanja
2. člen
- V nagradni igri lahko sodelujejo polnoletne osebe s stalnim ali začasnim bivališčem v Republiki Sloveniji. Mladoletne osebe (mlajše od 18 let) morajo imeti za sodelovanje v nagradni igri predhodno pisno soglasje staršev ali zakonitih zastopnikov.
- K nagradni igri lahko pristopijo registrirani uporabniki Spletne strani idejpi.si, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače. Obiskovalec se na spletni strani registrira tako, da v postopku registracije izbere uporabniško ime in geslo, svojo identiteto pa potrdi z veljavnim elektronskim naslovom. Prijava in uporaba spletne strani je brezplačna. V primeru, ko nagradna igra poteka prek spletnega družabnega omrežja Facebook ali Instagram, lahko v nagradni igri sodelujejo vse osebe, ki so v okviru spletnega družabnega omrežja Facebook ali Instagram pridružene posameznemu profilu, na katerem poteka nagradna igra oziroma vse osebe, ki so na tem profilu kliknile gumb »Všeč mi je.« oziroma »Like.«, razen če besedilo razpisane nagradne igre ne predvideva drugače.
- Sodelovanje v nagradni igri ni pogojeno z nakupom in ga organizator ne zaračunava.
- Udeleženci nagradne igre sami krijejo vse stroške sodelovanja v nagradni igri. Med stroške sodelovanja se med drugim uvrščajo: strošek dostopa do interneta in strošek prenosa podatkov z interneta.
- V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni in zunanji pogodbeni sodelavci organizatorja ali njihovi ožji družinski člani.
- Vsak posameznik lahko k posamezni nagradni igri pristopi le enkrat.
Potek nagradne igre
3. člen
Podrobna predstavitev in potek nagradne igre je na voljo na spletni strani, Facebook ali Instagram profilu.
Pravila nagradne igre
4. člen
- Datum začetka in zaključka nagradne igre je objavljen na spletni strani, Facebook ali Instagram profilu, kjer nagradna igra tudi poteka.
- S sodelovanjem v nagradni igri se šteje, da udeleženec sprejema te splošne pogoje sodelovanja v nagradni igri in pogoje, ki so objavljeni na Spletni strani, Facebook ali Instagram profilu.
- V primeru navedbe nepopolnih, nepravilnih ali neresničnih podatkov (elektronskega naslova oziroma podatkov iz 3. odstavka 8. člena Splošnih pogojev nagradnih iger) si organizator pridržuje pravico, da udeležencu sodelovanje v nagradni igri zavrne ali ga iz nagradne igre izključi. Udeleženec izgubi pravico do nagrade, če organizator ugotovi, da: udeleženec ni izpolnjeval pogojev sodelovanja; je udeleženec kršil pravila in pogoje sodelovanja v nagradni igri; udeleženec ne želi izpolniti obveznosti v skladu s temi pogoji ali posebnimi pogoji objavljenimi na spletni strani, Facebook ali Instagram profilu ali jih ni izpolnil pravočasno; v primeru prijav: če je prijava na kakršenkoli način neustrezna. V primeru, ko udeleženec izgubi pravico do nagrade, organizator presodi, ali bo nagrado podelil komu drugemu ali ne.
- V kolikor pogoji nagradne igre pogojujejo sodelovanje v nagradni igri, s tem da udeleženec predloži skice, risbe, fotografije, video posnetke ali drugo avtorsko gradivo, udeleženec s posredovanjem gradiva organizatorju jamči, da razpolaga z vsemi materialnimi avtorskimi upravičenji na tem gradivu in jih v celoti enkrat za vselej za vse primere prenaša na organizatorja nagradne igre.
- S posredovanjem gradiva iz prejšnjega odstavka tega člena udeleženec podaja nepreklicno soglasje za objavo, razstavo, tiskanje, distribucijo ipd., v delu ali celoti, brez omejitev glede transformacij ali obdelave gradiva, v vseh medijih (tiskanih medijih, na spletnih straneh, facebook in instagram profilih, oglaševalskih edicijah ali drugih medijih) organizatorja oz. soorganizatorja nagradne igre brez pravice do nadomestila oz. plačila. Hkrati se odpoveduje pravici pregledovati, odobriti, nasprotovati kakršnemu koli načinu uporabe gradiva, uredniški izbiri ali izgledu materiala.
- V primeru, da je udeleženec izžreban oziroma izbran za nagrajenca, ta s prevzemom nagrade podaja nepreklicno soglasje k sodelovanju z organizatorjem v smislu fotografiranja nagrajenca za potrebe oglaševanja oz. objav tako pridobljenega gradiva v vseh medijih (tiskanih medijih, na spletnih straneh, facebook in instagram profilih, oglaševalskih edicijah ali drugih medijih) organizatorja oz. soorganizatorja nagradne igre brez pravice do nadomestila oz. plačila. Hkrati se odpoveduje pravici pregledovati, odobriti, nasprotovati kakršnemu koli načinu uporabe gradiva, uredniški izbiri ali izgledu materiala.
Nagrade
5. člen
- Posamezni udeleženec nagradne igre lahko prejme le eno izmed nagrad. Če je udeleženec izžreban dvakrat ali večkrat, prejme tisto nagrado, za katero je bil izžreban najprej.
- Vrsta in opis nagrad sta predstavljena v besedilu razpisa nagradne igre na spletni strani, Facebook ali Instagram profilu, kjer nagradna igra tudi poteka.
- Nagrade niso zamenljive za drugo vrsto nagrade, izplačljive v gotovini ali prenosljive na tretje osebe.
Žrebanje nagrad
6. člen
- Za organizacijo, izvedbo in nadzor nad potekom nagradne igre ter žrebanjem nagrajencev skrbi komisija, ki jo sestavljajo predstavniki organizatorja.
- Žrebanje nagrad bo potekalo na dan določen v opisu nagradne igre na spletni strani, Facebook ali Instagram profilu, najkasneje pa v 15-ih dneh po zaključku nagradne igre na sedežu organizatorja (IDejPI, Darja Verlič s.p,Kvedrova ulica 1, 2250 Ptuj).
Obveščanje nagrajencev
7. člen
- Nagrajenec bo obvestilo o nagradi prejel prek zasebnega sporočila na svojem Facebook ali Instagram profilu ali na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob začetku nagradne igre na spletni strani.
- S sodelovanjem v posamezni nagradni igri udeleženec soglaša, da ga v primeru izžrebanja organizator kot nagrajenca objavi na zidu Facebook ali Instagram profila in ob tem tudi označi (»tag«). V primeru, ko nagradna igra poteka le na spletni strani, udeleženec soglaša, da ga v primeru izžrebanja organizator kot nagrajenca objavi na tisti spletni strani, kjer nagradna igra tudi poteka.
- Seznam nagrajencev bo objavljen na spletni strani, Facebook ali Instagram profilu najkasneje v treh dneh po žrebanju nagrad.
- Rezultati nagradne igre so dokončni. Pritožba nanje ni mogoča.
Prevzem nagrad
8. člen
- Udeleženec je kot nagrajenec upravičen do prevzema nagrade, če ga o nagradi v dogovorjenem roku obvesti organizator oziroma administrator spletne strani, Facebook ali Instagram profila.
- Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini. Nagrajenec je zavezanec za plačilo dohodnine v skladu z Zakonom o dohodnini (drugi prejemki, med katere spadajo tudi nagrade). Akontacijo dohodnine obračuna in odvede organizator nagradne igre.
- Za prevzem nagrade mora nagrajenec ob pisnem pozivu organizatorja predložiti naslednje osebne podatke: ime in priimek, točen naslov stalnega bivališča, kraj bivanja, davčno številko in davčni urad. Za potrebe obveščanja o prevzemu nagrade nagrajenec sporoči tudi kontaktno telefonsko številko. Če nagrajenec v sedmih dneh po datumu poslanega poziva ne predloži potrebnih podatkov, izgubi pravico do nagrade brez pravice do kakršnegakoli nadomestila.
- Organizator s pisnim pozivom iz odstavka (3) tega člena nagrajenca obvesti o načinu prevzema nagrade. Nagrado lahko organizator na lastne stroške pošlje na naslov, ki ga je sporočil nagrajenec, prevzem nagrade pa je možen tudi osebno na naslovu organizatorja IDejPI, Darja Verlič s.p., Kvedrova ulica 1, 2250 Ptuj. Če nagrajenec v tridesetih dneh po javni objavi nagrajencev nagrade ne prevzame, izgubi pravico do nagrade brez pravice do kakršnegakoli nadomestila. Kadar je predmet nagrade občutljiv predmet (na primer občutljiv mehanizem, steklena embalaža, embalaža, ki vsebuje tekočino in podobno) ali predmet, ki zaradi svoje teže in/ali velikosti ni primeren za varno pošiljanje po pošti, nagrajenci nagrado prevzamejo osebno na sedežu organizatorja. Po dogovoru z nagrajencem je mogoče po pošti poslati tudi občutljive predmete, vendar organizator ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne poškodbe, nastale med pošiljanjem paketa. V primeru izgubljenega ali poškodovanega paketa in/ali poškodovane vsebine paketa, nagrajenec ni upravičen do kakršnegakoli nadomestila, finančnega ali materialnega.
- Osebe, mlajše od 18 let, morajo za prevzem nagrade organizatorju predložiti pisno soglasje staršev ali zakonitega skrbnika hkrati s posredovanjem podatkov iz 3. odstavka tega člena, najkasneje pa do prevzema nagrade. Pisno soglasje lahko starši ali zakoniti skrbniki oblikujejo sami.
Varovanje informacij in osebni podatki
9. člen
- Organizator kot upravljavec osebnih podatkov spoštuje zasebnost udeležencev posamezne nagradne igre in se zavezuje, da bo z osebnimi podatki, pridobljenimi tekom nagradne igre, ravnal skrbno in jih varoval ter obdeloval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov sprejetim pri organizatorju.
- Brez izrecne privolitve udeležencev posamezne nagradne igre osebnih podatkov udeležencev ne bo posredoval tretji osebi ali jih uporabil v druge namene, kot izključno za potrebe uspešne celostne izvedbe nagradne igre.
- V kolikor se sodelujoči v nagradni igri strinja s prejemanjem e-novičk organizatorja in/ali so-organizatorja, lahko organizator e-mail naslove posreduje tudi so-organizatorju nagradne igre.
- Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za zaščito podatkov na spletnih straneh, do katerih vodijo določene povezave na Spletnih straneh lahko pojavijo ob posredovanju napačnih ali lažnih podatkov s strani udeležencev nagradne igre.
- Udeleženec nagradne igre organizatorju kot upravljavcu zbirke osebnih podatkov dovoljuje, da do preklica udeleženca oziroma do izpolnitve namena obdelave podatkov vodi, vzdržuje in obdeluje zbirko posredovanih osebnih podatkov za potrebe izvedbe nagradne igre v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (Ul RS št. 86/04 in 67/07). Osebni podatki v zbirki osebnih podatkov nagrajencev in namen njihovega zbiranja, obdelave, shranjevanja in uporabe: elektronski naslov (za potrebe sodelovanja v nagradni igri, žrebanja in posredovanja pisnih pozivov organizatorja po nadaljnjem ravnanju v primeru upravičenosti do nagrade); ime in priimek, naslov in kraj bivanja (za potrebe identifikacije nagrajenca, žrebanja, obveščanja o nagradah in obveščanja o načinu prevzema nagrad ter za potrebe poročanja davčnim organom v skladu z veljavno davčno zakonodajo v Republiki Sloveniji); kontaktna telefonska ali GSM številka (za potrebe obveščanja v primeru kakršnihkoli težav z dostavo nagrade); davčna številka in davčni urad nagrajenca (za potrebe poročanja davčnim organom v skladu z veljavno davčno zakonodajo v Republiki Sloveniji)
- V času upravljanja osebnih podatkov ima vsak posamezni udeleženec možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki osebnih podatkov, skladno z veljavnimi predpisi.
- Podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov ali na podlagi zahtevka nagrajenca, se podatki izbrišejo.
- Uporabniki podatkov so administrator spletne strani, Facebook ali Instagram profila ter odgovorni za dostavo nagrad.
- S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec soglaša, da mu lahko organizator pošilja brezplačna splošna obvestila vezana na nagradno igro prek elektronske pošte ali telefonske številke iz 3. odst. 8. člena teh pogojev do preklica tega soglasja oziroma do izpolnitve namena hrambe kontaktnih podatkov.
Končne in prehodne določbe
10. člen
- Udeleženci nagradne igre hkrati s pogoji nagradne igre sprejemajo tudi pogoje in pravila Facebook ali Instagram skupnosti. Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za nespoštovanje pogojev uporabe Facebook ali Instagram skupnosti s strani udeležencev nagradne igre. Prav tako ne prevzema odgovornosti za kakršnekoli posledice nastale kot rezultat objave prispevkov na Facebook ali Instagram profilu.
- Nagradna igra ni sponzorirana s strani Facebooka ali Instagrama in ni povezana s Facebookom ali Instagramom kot podjetjem.
- Organizator si pridržuje pravico do dopolnitev in sprememb pogojev nagrade igre, če tako zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti.
- O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator udeležence sproti obveščal z objavami na spletni strani, Facebook ali Instagram profilu.
- Vprašanja o zaupnosti in uporabi vaših osebnih podatkov oziroma željo po dodatnih informacijah v zvezi z nagradno igro naslovite na elektronski naslov: info@idejpi.si.
Za dodatne informacije o nagradni igri lahko pišete na elektronski naslov: info@idejpi.si
Ptuj, 10.10.2021
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!